• No products in the cart.

Az online tanulás tapasztalatai

A tapasztalatok alapján elmondható, hogy a tanulók átlagosan 25–60% -kal több anyagot vesznek át online tanulás közben, ez a hagyományos, osztálytermi oktatásban csak 8–10%.

Ennek oka több összetevőből áll:

  • az otthon, digitális formában, egyedül tanuló gyerekek a saját tempójukban haladhatnak a tananyaggal,
  • függetlenül az osztálytársaiktól és a pedagógustól,
  • nincs lehetőségük a verbális/nonverbális interakciókra, magyarul: nem dumálnak bele az órába, így a fegyelmezésre sincs szükség,
  • szükség/igény szerint visszatérhetnek a tananyag bármelyik eleméhez, amit annyiszor ismételnek át, ahányszor akarnak,
  • ez a metódus ahelyett, hogy lassítaná a tananyag elsajátítását, épp ellenkezőleg, felgyorsítja azt,
  • a gyerekek át is ugorhatnak részeket, amiket aktuálisan nem értenek, vagy úgy érzik, hogy túl sok időbe kerülne az értelmezésük, és ezekhez a részekhez később visszatérnek,
  • megtanulnak struktúrában gondolkodni, feltérképezik a saját igényeiket és kialakítják saját tanulási szokásaikat.

A lényeg, hogy individuális metódusban zajlik a tanulás, ami pszichésen és mentálisan is tehermentesíti a gyerekeket, ezért a tanulásról lekerül az a bélyeg, amit évszázadok óta magán hordoz.

Már nem muszáj, nem külső kényszer, hanem egy belső értékrendszer alapján kialakított rendszerré válik, amit a gyermek saját maga alakít.

(Forrás: businessbox.hu)

március 9, 2021

90 válaszok a következőre:Az online tanulás tapasztalatai"

Hagyjon üzenetet

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Készen áll a dübörgésre?
Csatlakozzon hálózatunkhoz.

Hamarosan elküldjük a friss jegyzéket.

Fel
Template Design © VibeThemes. All rights reserved.
X